Saturday, July 20, 2013

Л.Өлзийтөгс : Ялалт Үнэн шүлэг

Энэ бол миний ялалт
Эцсийн эцэст би
Бүхнийг давж чадлаа
Итгэл найдвараа
Зүрхтэйгээ авч гарлаа
Энэрч амьдрахын учир
Уучилж өршөөж чадлаа
Уучилж өршөөж чадлаа, би
Сэтгэлийг минь урсан гарыг
Удаанаар атгаж чадлаа
Мартаж чадлаа.
Хатуу амьдрахын учир
Зөөлөн байж чадлаа
Хайраа хэнээс ч
харамлахгүй ээ би
Хайраар минь тоглосон
хүнээс ч... 

- See more at: http://www.biirbeh.mn/index.php?sel=content&f=author&aut_id=22#sthash.Hu1IcH3v.dpuf

Шүлэг: Л.Өлзийтөгс : Ялалт
Оруулсан admin on 2011-11-30 16:19:26 (748 уншсан)
Энэ бол миний ялалт
Эцсийн эцэст би
Бүхнийг давж чадлаа
Итгэл найдвараа
Зүрхтэйгээ авч гарлаа
Энэрч амьдрахын учир
Уучилж өршөөж чадлаа
Уучилж өршөөж чадлаа, би
Сэтгэлийг минь урсан гарыг
Удаанаар атгаж чадлаа
Мартаж чадлаа.
Хатуу амьдрахын учир
Зөөлөн байж чадлаа
Хайраа хэнээс ч
харамлахгүй ээ би
Хайраар минь тоглосон
хүнээс ч...
- See more at: http://www.biirbeh.mn/index.php?sel=content&f=author&aut_id=22#sthash.Hu1IcH3v.dpuf
Шүлэг: Л.Өлзийтөгс : Ялалт
Оруулсан admin on 2011-11-30 16:19:26 (748 уншсан)
Энэ бол миний ялалт
Эцсийн эцэст би
Бүхнийг давж чадлаа
Итгэл найдвараа
Зүрхтэйгээ авч гарлаа
Энэрч амьдрахын учир
Уучилж өршөөж чадлаа
Уучилж өршөөж чадлаа, би
Сэтгэлийг минь урсан гарыг
Удаанаар атгаж чадлаа
Мартаж чадлаа.
Хатуу амьдрахын учир
Зөөлөн байж чадлаа
Хайраа хэнээс ч
харамлахгүй ээ би
Хайраар минь тоглосон
хүнээс ч...
- See more at: http://www.biirbeh.mn/index.php?sel=content&f=author&aut_id=22#sthash.Hu1IcH3v.dpuf

No comments: